dilluns, 19 de març del 2012

LLETRA DE LA CANÇÓ: "JO TINC UN HORTET".

JO TINC UN HORTET

Jo tinc un hortet al pati de l’escola
que m’agrada molt cuidar-lo amb els amics.
Plantarem de tot!
Llavoretes menudes.
Creixerà de tot: faves, pèsols i melons. (TORNADA)

Cada dia al de matí
canta el gall: quiquiriquí!
A l’escola tots vindrem.
Les llavors ja van creixent.

5 pometes té el pomer.
De cinc una en caigué.
Nosaltres les agafem
i així se les menjarem!

TORNADA


El ball de la civada jo te’l cantaré.
El ball de la civada jo te’l ballaré.
Regarem l’hort a poc a poc.
Creixerà de tot: faves, pèsols i melons.

Caragol, caracol, no et menges eixa fulla!
Caragol, caracol, no et menges la verdura!
Caragol, caracol, si prompte no ix el sol…
Caragol, caracol, et pose en un perol!

TORNADA

1 comentari: