dijous, 26 de març del 2020

QUE LA MÚSICA ENS ACOMPANYE! TASQUES SETMANALS DE MÚSICA PER A 1R I 2N DE LA CLASSE L'ORIGEN!

HOLA, XIQUETES I XIQUETS! COM ESTEU? 


LES FAMÍLIES TENIU UNA "CARTETA" QUE VOS HA ARRIBAT AL WASAP DE LA CLASSE, ON S'EXPLICA TOT ALLÒ QUE HEM TREBALLAT FINS ARA, AL LLARG DEL CURS, I TAMBÉ LA TASCA SETMANAL QUE TOT SEGUIT VOS EXPLICARÉ.


És ràpida però de segur que podreu seguir-la molt bé. Si no en tres, en quatre ò mil… les vegades que facen falta. Podeu fer el ritme en la parlant primer (TA, TA-TI o SÚ), després, a més amb palmes i per últim només palmes. També podeu fer servir algun instrument de percussió si en teniu a casa.

  • Una dansa
A classe alguna vegada hem fet servir esta pàgina per a ballar alguna dansa: https://danzasdelmundo.wordpress.com/tag/danses-del-mon/. 
Aquesta setmana anem a repassar la dansa “Siete saltos” de Dinamarca. És acumulativa. Fa un moviment i a la següent roda en afegeix un nou. Com que ja l’ hem fet no vos costarà. En tornar a escola la ballarem tots junts. 
  •  Fitxeta (Si no teniu possibilitat d'imprimir-la, copieu en un full ò utilitzeu, si teniu perquè molts/-es sou músics, fulls ò llibreta de pentagrames) (Ens vam deixar les fitxes a classe, disculpeu):

    • Primer: Hem de tindre fetes fins la 6 inclosa. Repassem el SOL-MI 


    • Segon: Fins la 4 inclosa. Repassem del RE al LA. Pista per al darrer exercici. Vos done els nom desordenats: Pandero, Triangle, claus, cròtals o platerets, bongos i caixa xina. Poseu també a la família de percussió que pertanyen: Fusta, metall o pell.




UNA ABRAÇADA DE LA VOSTRA MESTRA DE MÚSICA Mª JOSÉ!